artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

IW/ZP-341-4/09

Czarnożyły, dnia 2009-12-21

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

Przetarg nieograniczony

(o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ).

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Nazwa zadania:  "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Łagiewniki- Czarnożyły".

 

 

Działając na podstawie art. 10 ust. 1, oraz art.39-46  Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

GMINA CZARNOŻYŁY

98-310 Czarnożyły

www.bip.czarnozyly.akcessnet.net

E-mail; ug-czarnozyly@wp.pl 

Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:  www.bip.czarnozyly.akcessnet.net 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 8, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

 

SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ

ETAP I

a/ kanały z rur kanalizacyjnych PVC-U łączonych na wcisk z uszczelką gumową ze ścianką litą jednorodną spełniające wymagania PN-EN 1401:1999 odporne na dichlorometan:

- ø 200/5,9 mm,  ( klasa S; SDR 34; SN 8 )  -4710,90mb.;

b/kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 100 -1772,50 mb

c/ kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 125   -4019,20 mb

d/ studnie kanalizacyjne z PP ø 1000 mm z włazem żeliwnym -85 szt. ;

e/ studnie kanalizacyjne z PP ø 600 mm  z włazem żeliwnym -11 szt.

f/studnie kanalizacyjne  z PP ø 425 mm  z włazem żeliwnym   -31 szt.;

g/ studzienka z zaworem napowietrzająco- odpowietrzającym typ BEV 20-F-50  -10 szt.

h/studzienka z czyszczakiem rewizyjnym DN 100 - 7 szt.

i/  przewierty:

  -stalowa rura osłonowa ø 150 mm -23,20 mb;

  -stalowa rura osłonowa ø 200 mm   - 60,70 mb;

  -stalowa rura osłonowa ø 250 mm -142,20 mb

j/ przepompownie ścieków - 5 kpl (P1, P2, P3, P4, P5),-”przepompownie typu suchego” z zastosowaniem urządzeń tłocznych -tłoczni ścieków, charakteryzujących się zamkniętym obiegiem ścieków, który eliminuje ich kontakt z otoczeniem.

Zastosowane urządzenia winny spełniać następujące wymagania :

? zbiornik retencyjny winien być zamknięty, wodoszczelny i pomijając otwory wentylacyjne - zabezpieczony przed wydzielaniem odorów oraz odporny na wypadek piętrzenia ścieków;

? zbiornik urządzenia do tłoczenia w każdych warunkach eksploatacyjnych ma być stabilny, sztywny, zbudowany z metalu i odporny na oddziaływanie agresywnych ścieków przez zabezpieczenie powłokami antykorozyjnymi;

? zastosowane urządzenia (zgodnie z zapisami PN/EN 12050-1) w obrębie przepompowni powinny eliminować gospodarkę skratkami, tzn.  podnosić ścieki razem ze wszystkimi częściami stałymi, jakie są zwykle zawarte w ściekach bytowo- gospodarczych; wyklucza się możliwość zastosowania urządzeń rozdrabniających fekalia;

? urządzenie musi posiadać minimum dwa pracujące przemiennie zespoły pomp, o wydajności równej maksymalnej projektowanej wydajności przepompowni; zespoły pompowe o mocy powyżej 4,0 kW należy wyposażyć w napędy elektryczne przystosowane do pracy ciągłej w trybie S1;

? Pompy muszą być chronione przed bezpośrednim kontaktem oraz zablokowaniem zawartymi w ściekach częściami stałymi; wyróżnikiem systemu separacji jest zastosowanie dwukanałowych separatorów części stałych, wyposażonych w elastyczne, uchylne zespoły cedzące, które otwierają się w czasie tłoczenia, pozwalając na swobodny przepływ w całym obszarze przetłaczania (począwszy od wylotu z pompy) bez pozostawienia w świetle przelotu jakichkolwiek stałych elementów konstrukcji urządzenia, co gwarantuje skuteczność oczyszczania się separatorów; nie dopuszcza się separatorów ze stałymi elementami cedzącymi pozostającymi stale w świetle przepływu ścieków (typu krata, sito, kosze prętowe itp.)

? przy doborze urządzeń i przewodów tłocznych dla obszaru przetłaczania ścieków obciążonych fazą stałą, w tym również w strefie separacji skratek, należy zachować minimalny swobodny przekrój (tzw. wolny przelot kuli)  nie mniejszy niż Ø 100 mm;

? pompy winny być łatwo dostępne, trwale zamocowane do zbiornika na zewnątrz urządzenia;

? zbiornik retencyjny na górnej powierzchni powinien posiadać duży otwór rewizyjny, który pozwala na :

-   łatwy montaż i demontaż wszystkich zainstalowanych w jego wnętrzu podzespołów,

-   kontrolę stanu technicznego komory retencyjnej i pozostałych zespołów,

-   sprawne wykonanie prac serwisowych, w tym oczyszczenie wnętrza zbiornika z osadów bądź  złogów tłuszczu.

k/  roboty elektryczne - podłączenie przepompowni - 5 kpl.

PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNE

a/ przykanaliki  z rur kanalizacyjnych PVC -U na wcisk z uszczelką gumową ø 160/4,7 mm., (klasa S; SDR 34; SN 8 – 2951,00 m. , zakończone studzienką inspekcyjną DN ø 425 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym  B125 -  113 szt.

b/ przewierty:

-  stalowa rura osłonowa  ø 200 mm   – 62,90mb.

ETAP II

a/ kanały z rur kanalizacyjnych PVC-U łączonych na wcisk z uszczelką gumową ze ścianką litą jednorodną spełniające wymagania PN-EN 1401:1999 odporne na dichlorometan:

- ø 200/5,9 mm,  ( klasa S; SDR 34; SN 8 )   -1183,40mb

b/kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 100 -600,00 mb

c/ studnie kanalizacyjne z PP ø 1000 mm z włazem żeliwnym -28 szt. ;

d/ studnie kanalizacyjne z PP ø 600 mm  z włazem żeliwnym -3 szt.

e/ studzienka z zaworem napowietrzająco- odpowietrzającym typ BEV 20-F-50  -2 szt.

f/studzienka z czyszczakiem rewizyjnym DN 100   - 1 szt.

g/  przewierty:

  -stalowa rura osłonowa ø 150 mm -31,30 mb;

-stalowa rura osłonowa ø 200 mm    - 10,40 mb;

-stalowa rura osłonowa ø 250 mm -41,00 mb

h/ przepompownie ścieków - 1 kpl (P6),-”przepompownia typu suchego” z zastosowaniem urządzeń tłocznych -tłoczni ścieków, charakteryzujących się zamkniętym obiegiem ścieków, który eliminuje ich kontakt z otoczeniem.

i/  roboty elektryczne - podłączenie przepompowni - 1 kpl.

PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNE

a/ przykanaliki  z rur kanalizacyjnych PVC -U na wcisk z uszczelką gumową ø 160/4,7 mm., (klasa S; SDR 34; SN 8 – 464,00 m. , zakończone studzienką inspekcyjną DN ø 425 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym  B125 -  23 szt.

b/ przewierty:

-   stalowa rura osłonowa  ø 200 mm   – 114,30mb.

 

Najszybciej jak to możliwe po podpisaniu umowy Wykonawca powinien przedłożyć Inspektorowi Nadzoru do jego aprobaty listę proponowanych urządzeń i materiałów wymaganych do wykonania robót. Wszystkie urządzenia i materiały sukcesywnie dostarczane powinny być zgodne ze specyfikacją i certyfikatami.

 

W ramach robót należy przeprowadzić niezbędne próby kanałów i inspekcję kamerą TV sprawdzającą spadki, szczelność kanału, prawidłowość ułożenia rur i stan ich złącz. Wykonawca przedstawi protokoły prób i dokumentację z przeprowadzonej inspekcji w postaci raportów z wykresem spadków oraz pełną, czytelną dokumentację obrazu kanału w zapisie cyfrowym.

 

ROBOTY DODATKOWE

a/ obsługa geodezyjna budowy,

b/ dokumentacja geodezyjna powykonawcza – 2 egz.

c/ projekt organizacji ruchu na drodze powiatowej i krajowej.

2. Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano- wykonawczy,specyfikacja techniczna wykonania robót,przedmiary robót.

2.1 Do obowiązków Wykonawcy należy poniesienie wszystkich kosztów z:

* organizacją ruchu na czas budowy,

* opracowaniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniając specyfikację obiektu

budowlanego i warunki prowadzenia robót,

* zorganizowaniem zaplecza budowy i jego utrzymaniem,

* odpowiednim zabezpieczeniem prowadzonych robót,

* prowadzeniem robót w pasie drogowym i umieszczeniem w nim urządzenia ( zgodnie z

  Ustawą o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r., Dz.U. Nr 21z 2000 r., poz. 838 z

  późniejszymi zmianami oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w  sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych Dz.U. Nr 6, poz. 33 z późniejszymi zmianami),

* przywróceniem terenu po robotach do stanu pierwotnego,

* bieżącym usuwaniem składowaniem i ewentualną utylizacją materiałów rozbiórkowych i

  powstałych odpadów,

*badaniem stopnia zagęszczenia i nośności podbudowy drogowej ( w obecności inwestora i

  Inspektora nadzoru ),

3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót budowlanych na okres minimum 3 (trzech) lat.

4. Wykonawca zobowiązuje się do zawiadamiania właścicieli  działek, posesji o rozpoczęciu robót z siedmiodniowym  wyprzedzeniem

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ):

45 23 13 00 - 8; 45 31 12 00 -2.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 Wymagany termin wykonania zamówienia 15 lipiec 2012 r 

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie  zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie  warunków:

 

1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności

stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy).

1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.  (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy:

1) Zakończyli w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia

postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym

okresie – co najmniej 1 kontrakt odpowiadający swym rodzajem robotom

budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami  i przepompowniami  ścieków o długości co najmniej 5 000 m)

 

2) Dysponują osobami które po stronie Wykonawcy będą kierować

wykonaniem zamówienia należącymi do właściwej Izby samorządu

zawodowego i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania

samodzielnych funkcji w budownictwie:

a) kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji

i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń -co najmniej 1 osoba,

b) kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji

i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych,

wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń -co najmniej 1 osoba.

 

1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy)

1.3.1 – posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2 500 000 zł.

1.3.2- posiada ważną w dniu składania oferty polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalność- na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł.

 

1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22

ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy).

1.5. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców:

a/  jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać w formularzu oferty 

  części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom.

  b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie:siedemdziesiąt tysięcy złotych).

Wykonawca wnosi wadium:

1) w pieniądzu, sposób przekazania:

na konto zamawiającego Nr 52 9244 0003 0000 1283 2000 0040 w Banku Spółdzielczym Biała O/Czarnożyły.

Wadium powinno być wniesione przelewem na konto zamawiającego i zaksięgowane na nim najpóźniej w dniu składania ofert, przed godziną otwarcia ofert

lub w jednej z poniżej podanych form:

2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) w gwarancjach bankowych,

4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy – pokój Nr 5 – Sekretarz Urzędu, a do oferty dołączyć kopię dokumentu.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100

#61

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2010-01-11 do godz. 11.00

w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach

98-310  Czarnożyły

Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-01-11, o godz. 11.10

w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach

98-310 Czarnożyły

Pokój nr 4 - Sala Konferencyjna

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Nie dotyczy  zastosowania aukcji elektronicznej

 

 

 

___________________________________

Kierownik Zamawiającego

 

Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia447 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót281 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót strona tytułowa755 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8e do SIWZ - Dokumentacja - projekt techniczny zasilania przepompowni P6MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8e do SIWZ - Dokumentacja - projekt techniczny zasilania przepompowni P5MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8e do SIWZ - Dokumentacja - projekt techniczny zasilania przepompowni P4MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8e do SIWZ - Dokumentacja - projekt techniczny zasilania przepompowni P3MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8e do SIWZ - Dokumentacja - projekt techniczny zasilania przepompowni P2MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8e do SIWZ - Dokumentacja - projekt techniczny zasilania przepompowni P1MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8d do SIWZ - Dokumentacja - współrzędne geodezyjne dla sieci i studni30 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8c do SIWZ - Dokumentacja - warunki gruntowo wodne część 5MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8c do SIWZ - Dokumentacja - warunki gruntowo wodne część 4MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8c do SIWZ - Dokumentacja - warunki gruntowo wodne część 3MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8c do SIWZ - Dokumentacja - warunki gruntowo wodne część 2MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8c do SIWZ - Dokumentacja - warunki gruntowo wodne część 1MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8b do SIWZ - Dokumentacja - Projekt budowlany część graficzna profile, studnieMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8b do SIWZ - Dokumentacja - Projekt budowlany część graficzna mapyMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8a do SIWZ - Dokumentacja - Projekt budowlany część opisowa52 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7a i 7b do SIWZ - kosztorysy nakładcze kanalizacja sanitarna i roboty elektryczne268 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych18 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy19 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy z wykonawcą87 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu16 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 2a do SIWZ - Formularz cenowy20 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy21 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy26 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer