OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
IW/ZP-341-4/09
Czarnożyły, dnia 2009-12-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przetarg nieograniczony
(o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ).
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Nazwa zadania: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Łagiewniki- Czarnożyły".
Działając na podstawie art. 10 ust. 1, oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
98-310 Czarnożyły
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
E-mail; ug-czarnozyly@wp.pl
Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 8, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ
ETAP I
a/ kanały z rur kanalizacyjnych PVC-U łączonych na wcisk z uszczelką gumową ze ścianką litą jednorodną spełniające wymagania PN-EN 1401:1999 odporne na dichlorometan:
- ø 200/5,9 mm, ( klasa S; SDR 34; SN 8 ) -4710,90mb.;
b/kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 100 -1772,50 mb
c/ kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 125 -4019,20 mb
d/ studnie kanalizacyjne z PP ø 1000 mm z włazem żeliwnym -85 szt. ;
e/ studnie kanalizacyjne z PP ø 600 mm z włazem żeliwnym -11 szt.
f/studnie kanalizacyjne z PP ø 425 mm z włazem żeliwnym -31 szt.;
g/ studzienka z zaworem napowietrzająco- odpowietrzającym typ BEV 20-F-50 -10 szt.
h/studzienka z czyszczakiem rewizyjnym DN 100 - 7 szt.
i/ przewierty:
-stalowa rura osłonowa ø 150 mm -23,20 mb;
-stalowa rura osłonowa ø 200 mm - 60,70 mb;
-stalowa rura osłonowa ø 250 mm -142,20 mb
j/ przepompownie ścieków - 5 kpl (P1, P2, P3, P4, P5),-”przepompownie typu suchego” z zastosowaniem urządzeń tłocznych -tłoczni ścieków, charakteryzujących się zamkniętym obiegiem ścieków, który eliminuje ich kontakt z otoczeniem.
? zbiornik retencyjny winien być zamknięty, wodoszczelny i pomijając otwory wentylacyjne - zabezpieczony przed wydzielaniem odorów oraz odporny na wypadek piętrzenia ścieków;
? zbiornik urządzenia do tłoczenia w każdych warunkach eksploatacyjnych ma być stabilny, sztywny, zbudowany z metalu i odporny na oddziaływanie agresywnych ścieków przez zabezpieczenie powłokami antykorozyjnymi;
? zastosowane urządzenia (zgodnie z zapisami PN/EN 12050-1) w obrębie przepompowni powinny eliminować gospodarkę skratkami, tzn. podnosić ścieki razem ze wszystkimi częściami stałymi, jakie są zwykle zawarte w ściekach bytowo- gospodarczych;
? urządzenie musi posiadać minimum dwa pracujące przemiennie zespoły pomp, o wydajności równej maksymalnej projektowanej wydajności przepompowni; zespoły pompowe o mocy powyżej 4,0 kW należy wyposażyć w napędy elektryczne przystosowane do
? Pompy muszą być chronione przed bezpośrednim kontaktem oraz zablokowaniem zawartymi w ściekach częściami stałymi; wyróżnikiem systemu separacji jest zastosowanie dwukanałowych separatorów części stałych, wyposażonych w elastyczne, uchylne zespoły cedzące, które
? przy doborze urządzeń i przewodów tłocznych dla obszaru przetłaczania ścieków obciążonych fazą stałą, w tym również w strefie separacji skratek, należy zachować minimalny swobodny przekrój (tzw. wolny przelot kuli) nie mniejszy niż Ø 100 mm;
? pompy winny być łatwo dostępne, trwale zamocowane do zbiornika na zewnątrz urządzenia;
? zbiornik retencyjny na górnej powierzchni powinien posiadać
- łatwy montaż i demontaż wszystkich zainstalowanych w jego wnętrzu podzespołów,
- kontrolę stanu technicznego komory retencyjnej i pozostałych zespołów,
- sprawne wykonanie prac serwisowych, w tym oczyszczenie wnętrza zbiornika z osadów bądź złogów tłuszczu.
k/ roboty elektryczne - podłączenie przepompowni - 5 kpl.
PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNE
a/ przykanaliki z rur kanalizacyjnych PVC -U na wcisk z uszczelką gumową ø 160/4,7 mm., (klasa S; SDR 34; SN 8 – 2951,00 m. , zakończone studzienką inspekcyjną DN ø 425 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym B125 - 113 szt.
b/ przewierty:
- stalowa rura osłonowa ø 200 mm – 62,90mb.
ETAP II
a/ kanały z rur kanalizacyjnych PVC-U łączonych na wcisk z uszczelką gumową ze ścianką litą jednorodną spełniające wymagania PN-EN 1401:1999 odporne na dichlorometan:
- ø 200/5,9 mm, ( klasa S; SDR 34; SN 8 ) -1183,40mb
b/kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 100 -600,00 mb
c/ studnie kanalizacyjne z PP ø 1000 mm z włazem żeliwnym -28 szt. ;
d/ studnie kanalizacyjne z PP ø 600 mm z włazem żeliwnym -3 szt.
e/ studzienka z zaworem napowietrzająco- odpowietrzającym typ BEV 20-F-50 -2 szt.
f/studzienka z czyszczakiem rewizyjnym DN 100 - 1 szt.
g/ przewierty:
-stalowa rura osłonowa ø 150 mm -31,30 mb;
-stalowa rura osłonowa ø 200 mm - 10,40 mb;
-stalowa rura osłonowa ø 250 mm -41,00 mb
h/ przepompownie ścieków - 1 kpl (P6),-”przepompownia typu suchego” z zastosowaniem urządzeń tłocznych -tłoczni ścieków, charakteryzujących się zamkniętym obiegiem ścieków, który eliminuje ich kontakt z otoczeniem.
i/ roboty elektryczne - podłączenie przepompowni - 1 kpl.
PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNE
a/ przykanaliki z rur kanalizacyjnych PVC -U na wcisk z uszczelką gumową ø 160/4,7 mm., (klasa S; SDR 34; SN 8 – 464,00 m. , zakończone studzienką inspekcyjną DN ø 425 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym B125 - 23 szt.
b/ przewierty:
- stalowa rura osłonowa ø 200 mm – 114,30mb.
Najszybciej jak to możliwe po podpisaniu umowy Wykonawca powinien przedłożyć Inspektorowi Nadzoru do jego aprobaty listę proponowanych urządzeń i materiałów wymaganych do wykonania robót. Wszystkie urządzenia i materiały sukcesywnie dostarczane powinny być zgodne ze specyfikacją i certyfikatami.
W ramach robót należy przeprowadzić niezbędne próby kanałów i inspekcję kamerą TV sprawdzającą spadki, szczelność kanału, prawidłowość ułożenia rur i stan ich złącz. Wykonawca przedstawi protokoły prób i dokumentację z przeprowadzonej inspekcji w postaci raportów z wykresem spadków oraz pełną, czytelną dokumentację obrazu kanału w zapisie cyfrowym.
ROBOTY DODATKOWE
a/ obsługa geodezyjna budowy,
b/ dokumentacja geodezyjna powykonawcza – 2 egz.
c/ projekt organizacji ruchu na drodze powiatowej i krajowej.
2. Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano- wykonawczy,specyfikacja techniczna wykonania robót,przedmiary robót.
2.1 Do obowiązków Wykonawcy należy poniesienie wszystkich kosztów z:
* organizacją ruchu na czas budowy,
* opracowaniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniając specyfikację obiektu
budowlanego i warunki prowadzenia robót,
* zorganizowaniem zaplecza budowy i jego utrzymaniem,
* odpowiednim zabezpieczeniem prowadzonych robót,
* prowadzeniem robót w pasie drogowym i umieszczeniem w nim urządzenia ( zgodnie z
Ustawą o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r., Dz.U. Nr 21z 2000 r., poz. 838 z
późniejszymi zmianami oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych Dz.U. Nr 6, poz. 33 z późniejszymi zmianami),
* przywróceniem terenu po robotach do stanu pierwotnego,
* bieżącym usuwaniem składowaniem i ewentualną utylizacją materiałów rozbiórkowych i
powstałych odpadów,
*badaniem stopnia zagęszczenia i nośności podbudowy drogowej ( w obecności inwestora i
Inspektora nadzoru ),
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót budowlanych na okres minimum 3 (trzech) lat.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zawiadamiania właścicieli działek, posesji o rozpoczęciu robót z siedmiodniowym wyprzedzeniem
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień:
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ):
45 23 13 00 - 8; 45 31 12 00 -2.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia 15 lipiec 2012 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy).
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy:
1) Zakończyli w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia
postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – co najmniej 1 kontrakt odpowiadający swym rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami i przepompowniami ścieków o długości co najmniej 5 000 m)
2) Dysponują osobami które po stronie Wykonawcy będą kierować
wykonaniem zamówienia należącymi do właściwej Izby samorządu
zawodowego i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie:
a) kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji
i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń -co najmniej 1 osoba,
b) kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji
i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych,
wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń -co najmniej 1 osoba.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy)
1.3.1 – posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2 500 000 zł.
1.3.2- posiada ważną w dniu składania oferty polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalność- na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22
ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy).
1.5. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców:
a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać w formularzu oferty
części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom.
b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie:siedemdziesiąt tysięcy złotych).
Wykonawca wnosi wadium:
1) w pieniądzu, sposób przekazania:
na konto zamawiającego Nr 52 9244 0003 0000 1283 2000 0040 w Banku Spółdzielczym Biała O/Czarnożyły.
Wadium powinno być wniesione przelewem na konto zamawiającego i zaksięgowane na nim najpóźniej w dniu składania ofert, przed godziną otwarcia ofert
lub w jednej z poniżej podanych form:
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy – pokój Nr 5 – Sekretarz Urzędu, a do oferty dołączyć kopię dokumentu.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
Cena | 100 |
#61
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-01-11 do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-01-11, o godz. 11.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 4 - Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej
___________________________________
Kierownik Zamawiającego