artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

AGP-341-1/08
Czarnożyły, dnia 2008-04-29
 
 
 
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Przetarg nieograniczony
(o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ).
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Nazwa zadania:" Remont drogi gminnej w miejscowości Wydrzyn ".
 
 
Działając na podstawie art. 10 ust. 1, oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
98-310 Czarnożyły
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku 
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:  www.bip.czarnozyly.akcessnet.net 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 11, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Nr 117456E zlokalizowanej na działce nr 376 od KM 0+000,00 do Km 1+875.00, dł 1,875 km.
Szczegółowy zakres zawiera:
  1. Frezowanie istniejącej nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych do 3 cm - 2815 m2
  2. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną bitumiczną asfaltową mechanicznie – 338,310 ton
  3. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 8837,5 m2
  4. Wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm – 8837,5 m2
  5. Obustronne wykonanie poboczy z kamienia tłuczonego warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra – 1875 m2
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45 23 31 20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
 Wymagany termin wykonania zamówienia – 60 dni od dnia podpisania umowy.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  -   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
1.2 Wykonawca musi dysponować:
a/ pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
b/ osobą (osobami ) wyznaczoną/ymi na kierownika budowy ( robót ) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności budowy dróg i przynależną ( przynależnymi ) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.3. Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności ( z okresu ostatnich pięciu lat ) wykonał z należytą starannością co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia.
1.4. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia
1.5. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców:
  a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać rodzaj powierzonej  
  części zamówienia w formularzu oferty.
b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Nazwa kryterium
Waga
Cena
100
#61
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 21 maj 2008 r. - do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 21 maja 2008 r., o godz. 11.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 11 – II piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej
 
 
 
 
___________________________________
Kierownik Zamawiającego