artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

IW.341-7/06

                                                                                       Czarnożyły, 2006-09-01

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -  robota budowlana 

Nazwa zamówienia:

“ Docieplenie stropodachu ze zmianą pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w miejscowości Czarnożyły”. 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

GMINA CZARNOŻYŁY

pow. wieluński, woj. łódzkie

Czarnożyły 48

98-310 CZARNOŻYŁY

www.bip.czarnozyly.akcessnet.net

E-mail ug_czarnozyly@wp.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

tel: (043) 841 68 04; 841 68 01, fax: (043) 841 62 81

      2) Określenie trybu zamówienia:

          przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro

3)      Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net 

4)      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Roboty budowlane polegać będą na :

-         dociepleniu stropodachu warstwą styropianu FS20 grubości 10 cm, laminowany papą termozgrzewalną z uszczelnieniem styków – 231,20 m²,

-         zmianie pokrycia dachowego z papy asfaltowej na jednowarstwową papę termozgrzewalną – 231,20 m²,

-         obróbki blacharskie z blachy powlekanej –  7,11 m²,

-         wymiana rynien dachowych z blachy na PCV – 44,90 m,

-         wymiana rynien spustowych z blachy na PCV – 36,00 m,

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

6) Termin wykonania zamówienia:

     2-wa miesiące od dnia podpisania umowy.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:

·          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

      ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem

·          technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

·          znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

·          nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późn. zm.;

·          udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia  do 31 grudnia 2011 roku;

·          złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami;

·          są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

Na potwierdzenie wyżej wymienionych warunków Wykonawca będzie musiał złożyć dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U z 2006 r. Nr 87,poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - § 1, ust. 1, pkt.2,3, ust.2,pkt. 5,6, ust. 3, pkt. 3.

8) Informacja na temat wadium:

   Nie dotyczy.

 

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

----------------------------------------------------------------

 Nazwa kryterium                                   Waga              

---------------------------------------------------------------- 

 Cena                                               100

----------------------------------------------------------------

10) miejsce i termin składania ofert:

  w siedzibie zamawiającego

 GMINA CZARNOŻYŁY

pow. wieluński, woj. łódzkie

98-310 CZARNOŻYŁY

Pokój nr 1 - Sekretarz Urzędu

do dnia 2006-09-18 do godz. 10:00

11) termin związania ofertą

30 dni , tj. do dnia 2006-10-18

  

                       

12) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

14) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

_________________

Nazwa zamawiającego