artykuł nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu

 Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina CzarnożyłyOr.271.1.2018Czarnożyły 48Czarnożyły98-310PolskaOsoba do kontaktów: Piotr KędziaTel.: +48 438416805E-mail: ug@bip.czarnozyly.pl Faks: +48 438416281Kod NUTS: PL714
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.czarnozyly.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.bip.czarnozyly.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
WYKORZYSTANIE ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W GMINIE CZARNOŻYŁY
Numer referencyjny: Or.271.1.2018
II.1.2)
Główny kod CPV
09331100
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji Odnawialnych Źródeł Energiidla przedsięwzięcia pn.: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w Gminie Czarnożyły”, w tym:
2 / 5
zaprojektowanie dostawa, montaż, uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych o łącznej liczbie 247 szt. i 2(dwóch) instalacji fotowoltaicznych, wraz z udzieleniem gwarancji
i świadczeniem bezpłatnej usługi wykonywania serwisów zamontowanych urządzeń zgodnie z wytycznymiproducenta zamontowanych urządzeń.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
09331200
45330000
45310000
45000000
71320000
50700000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL714
II.2.4)
Opis zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zaprojektowanie instalacji solarnych do prywatnych budynków mieszkalnych w tym:
145 instalacji po 2 kolektory słoneczne płaskie,
102 instalacje po 3 kolektory słoneczne płaskie,
2) Zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej - 2 (dwie) instalacjefotowoltaiczne o mocy 39,78kW każda.
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad projektem instalacji z pkt.1 i 2,
4) Wykonanie kompletnych instalacji kolektorów słonecznych o których mowa
w pkt 1,
5) Wykonanie kompletnych instalacji fotowoltaicznych o których mowa w pkt 2,
6) Opracowanie odrębnie dla każdej instalacji szczegółowej instrukcji obsługi instalacji (zawierającej m.in.zalecenia bieżącej konserwacji) i przekazanie jej użytkownikowi (właścicielowi nieruchomości) oraz uzyskaniepisemnego oświadczenia o otrzymaniu instrukcji przez użytkownika (właściciela nieruchomości),
7) Przeprowadzenie szkolenia użytkowników (właścicieli nieruchomości) instalacji w zakresie eksploatacjii obsługi wykonanych instalacji, sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia oraz uzyskanieoświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu, oświadczenia muszą być podpisane przez szkolącego iużytkownika (właściciela nieruchomości),
8) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 i 6 muszą zostać dołączone do dokumentacji powykonawczej,
9) Dokonanie wymiany glikolu w instalacjach kolektorów słonecznych na zakończenie okresu gwarancyjnego –nie wcześniej niż po 4 roku od daty podpisania protokołu odbioru końcowego,
10) Przeprowadzenie przeglądu gwarancyjnego raz w roku na żądanie Zamawiającego, oraz przeprowadzenieprzeglądu na koniec okresu gwarancyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 9 do SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
3 / 5
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja udzielona na całość przedmiotu zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/06/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPLD.04.01.02-10-0074/16
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy zł),
- osiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł. (słownie: pięćset tysięcyzł)
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na dostawie wrazz montażem instalacji kolektorów słonecznych na co najmniej 50 obiektach mieszkalnych i o wartości niemniejszej niż 600 tys. zł brutto każde,
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na dostawie wraz zmontażem co najmniej dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy co najmniej 20 kW każda na budynkachużyteczności publicznej i o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde zamówienie
2. Dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia publicznego następującymi osobami,posiadającymi określone poniżej uprawnienia i kwalifikacje:
I. Dla dokumentacji projektowej:
4 / 5
– projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia doprojektowania bez ograniczeń specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
– projektant instalacji sanitarnych – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowaniabez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych,
– projektant instalacji elektrycznych – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowaniabez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych
II. Dla realizacji montażu urządzeń:
– kierownik robót sanitarnych – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kierowała budową-montażem instalacji kolektorówsłonecznych na co najmniej 50 obiektach mieszkalnych
– kierownik robót elektrycznych – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych oraz kierowała budową-montażem co najmniej dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocyco najmniej 20 kW oraz montażem instalacji kolektorów słonecznych na co najmniej 50 obiektach mieszkalnych
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych.
2. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 26/03/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
5 / 5
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 25/05/2018
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 26/03/2018
Czas lokalny: 10:10
Miejsce:
Oferty należy składać do dnia 26.03.2018 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Czarnożyły, 98-310 Czarnożyły, Czarnożyły 48, pok. Nr 5 – Sekretarz Gminy
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.03.2018 r. o godzinie 10:10 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy w Czarnożyły, 98-310 Czarnożyły, Czarnożyły 48, pok. Nr 4 – Sala posiedzeń
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa00-676PolskaTel.: +48 224587700E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Zgodnie z art. 180 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zachowując terminy określone w art. 182 Ustawy
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa00-676PolskaTel.: +48 224587700E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/02/2018