artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

IW/ZP.341-2/09

Czarnożyły, dnia 2009-04-16

 
 
 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
 

Przetarg nieograniczony

(o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ).

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

 Przebudowa dróg gminnych i rolniczych dojazdowych do pól w miejscowości Kąty, Raczyn, Gromadzice i Łagiewniki.

 
 

Działając na podstawie art. 10 ust. 1, oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655,z późn. zm. ) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 
I. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
98-310 Czarnożyły
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku 
 
II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:  www.bip.czarnozyly.akcessnet.net 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 8, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .

 
  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 
  Zadanie A

  I. Droga zlokalizowana w miejscowości Raczyn na działce nr 322 od km 0+000,00 do km 0+465,95 - długość 0,46695 km.

1. Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie na całej szerokości jezdni gł. 20 cm- 1779,015 m2

2. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.12 cm – 1779,015 m2  

3. Wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 o gr. 8 cm – 1779,015 m².

 

4. Nawierzchnia z destruktu asfaltowego przekruszonego o gr. 7 cm – 1687,420 m2

5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym 

2-5 mm - 1640,825 m²

6. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra – 465,950 m²

7. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych – 8 szt.

 
Zadanie B

II. Droga zlokalizowana w miejscowości Raczyn na działce nr 440 od km 0+000,00 do km 1+424,76, długość 1,42476 km.

1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni drogi - 6141,992 m2

2. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.10 cm – 6141,992 m2,

3. Wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 o gr. 5 cm – 5999,516 m2

4. Nawierzchnia z destruktu asfaltowego przekruszonego o gr.7 cm – 5999,516 m²

4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym 

2-5 mm - 5827,040 m²

5. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra – 1394,760 m2

6. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych – 9 szt.

 
Zadanie C

III. Droga zlokalizowana w miejscowości Gromadzice na działce nr 547 od km 0+000,00 do km 0+741,36, długość 0,74136 km.

1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni drogi - 3135,712 m2

2. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.10 cm – 3135,712 m2,

3. Wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 o gr. 5 cm – 3135,712 m2

4. Nawierzchnia z destruktu asfaltowego przekruszonego o gr.7 cm – 3039,576 m²

5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym 

2-5 mm - 2965,440 m²

6. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra – 741,360 m2

 
Zadanie D

IV. Droga zlokalizowana w miejscowości Kąty – Czarnożyły Michałków na działkach nr 96,169 od km 0+000,00 do km 1+578,50, długość 1,57850 km.

Odcinek Nr 1 od km 0+0,960 na działkach nr ewid. 96 i 169 – długość 0,960 km.

1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni drogi - 4377,000 m2

2. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.10 cm – 4377,000 m2,

3. Wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 o gr. 5 cm – 4281,000 m2

4. Nawierzchnia z destruktu asfaltowego przekruszonego o gr.7 cm – 4281,000 m²

5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym 

2-5 mm - 4185,000 m²

6. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 i 0,75 metra – 1260,000 m2

Odcinek Nr 2 od km 0+960 do km 1+578,50 na działkach nr ewid. - długość 0,61850 km

1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni drogi - 2642,700 m2

2. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.10 cm – 2642,700 m2,

3. Wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 o gr. 5 cm – 2580,850 m2

4. Nawierzchnia z destruktu asfaltowego przekruszonego o gr.7 cm – 2580,850 m²

5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym 

2-5 mm - 2519,000 m²

6. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra – 618,500 m2

 
Zadanie E

V. Budowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki od km 0+000 do km 1+862,50 – II etap od km 1+350,00 do km 1+862,50 – długość 0,51250 km.

1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni drogi - 2612,500 m2

2. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem zagęszczonym mechanicznie – 382,820 m³

3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr.4 cm – 2306,250 m²

4. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5  

  metra - 562,500 m².

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45 23 31 20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg

 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 
VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: Zadania B i D-odcinek Nr 1 w terminie 45 dni od daty podpisania umowy.

Zadania A;C;E i D-odcinek Nr 2 w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.2 Wykonawca musi dysponować:

a/ pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe,

b/ osobą (osobami ) wyznaczoną/ymi na kierownika budowy ( robót ) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności budowy dróg i przynależną ( przynależnymi ) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,

1.3. Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności ( z okresu ostatnich pięciu lat ) wykonał z należytą starannością co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia ( wartość każdego wykonanego zamówienia min. 600 000,00 zł. ceny brutto. Słownie: sześćset tysięcy złotych ).

1.4. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia

1.5. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców:

  a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać rodzaj  

powierzonej części zamówienia w formularzu oferty.

b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.

 
VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Nazwa kryterium
Waga
Cena
100
#61
 
X. Miejsce i termin składania ofert: 

Oferty należy składać do dnia: 14 maja 2009 r. - do godz. 11.00

w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 Oferty zostaną otwarte dnia: 14 maja 2009 r., o godz. 11.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 4 – Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu
 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej
 
 
 
 
___________________________________
Kierownik Zamawiającego
Załączniki:
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy37 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia169 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - zadanie E64 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - zadanie D etap II64 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - zadanie D etap I64 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - zadanie C64 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - zadanie B65 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - zadanie A68 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekty techniczne - zadanie E spakowane winraremMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekty techniczne - zadanie D spakowane winraremMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekty techniczne - zadanie C spakowane winraremMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekty techniczne - zadanie B spakowane winrarem część 3MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekty techniczne - zadanie B spakowane winrarem część 2MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekty techniczne - zadanie B spakowane winrarem część 1MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 do SIWZ - projekty techniczne - zadanie A spakowane winraremMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna komplet 2 część 2 spakowane winraremMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna komplet 2 część 1 spakowane winraremMBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna komplet 1.493 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 5 lat18 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 5 - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zadanie18 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy89 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załacznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o akceptacji warunków w postępowaniu16 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załacznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o akceptacji warunków SIWZ i umowy13 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer