Czarnożyły, 2007-08-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Nazwa zadania: "Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi,przepompowniami ścieków dla miejscowości Łagiewniki i Parcela Czarnożyły"
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
98-310 Czarnożyły
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
E-mail; ug-czarnozyly@wp.pl
Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 11, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi i przepompowniami ścieków dla miejscowości Łagiewniki i przysiółku miejscowości Czarnożyły "Parcela Czarnożyły".
Orientacyjna długość sieci kanalizacyjnej oraz przepompowni została określona na podstawie posiadanej " Koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej dla gminy Czarnożyły ". zał. Nr 8 do SIWZ. - zlewnia Nr 5 Czarnożyły-Łagiewniki-Kąty.
* kolektor grawitacyjny z rur PVC-U śr. 200 mm - około 6,0 km.
* rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 75-110 mm - około 7,0 km.
* przyłącza kanalizacyjne z rur PVC-U śr. 160 mm - około 3,5 km/138 szt.
* pompownie ścieków - 4 szt.
* Wszystkie przepompownie włączone w system monitorowania stanów praca/awaria przy pomocy przekazów siecią komórkową lub radiową. Układ monitoringu będzie się składał z jednej stacji nadrzędnej zlokalizowanej na oczyszczalni ścieków oraz z stacji podrzędnych umieszczonych w każdej przepompowni ścieków.
System monitorowania pompowni składałby się z następujących elementów:
- stacja podrzędna, każda z modemem telefonicznym lub w przypadku sieci radiowej z radiotelefonem i układem antenowym
- stacja nadrzędna także z urządzeniem komunikacyjnym oraz komputerem PC.
Wspólny Słownik Zamówień:
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ):
74232220 - 2 usługi projektowania rurociągów
74232000 - 4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
74232200 - 6 usługi inżynieryjne projektowania w zakresie lądowej i wodnej
Uwaga: z chwilą wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie wszelkie prawa do sporządzonej przez niego dokumentacji projektowej na Zamawiającego.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
1. Koncepcja wstępna na mapach do celów projektowych 1:500 - 3 miesiące od daty podpisania umowy
2. Złożenie kompletnego wnoisku o wydanie decyzji - pozwolenie na budowę,którego załącznikiem będzie projekt budowlano-wykonawczy oraz protokół zdawczo-odbiorczy - 30 wrzesień 2008 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 posiadajacy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień;
1.2 posiadajacy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia;
1.3 znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegajacy wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą / spełnia-nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach:
2.1 oświadczenie o przyjęciu do wiadomości i akceptacji warunków w SIWZ z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ.
2.2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do SIWZ.
2.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.4 dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.6 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 4 do SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej trzy usługi-zamówienia tożsame związane z projektowaniem sieci kanalizacyjnych ( o dł. sieci min. 6 km każda) z przepompowniami ścieków ( min. 1 przepompownia w każdym zamówieniu). Wykonane usługi mmuszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością.
2.7 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - zał Nr 5 do SIWZ.
2.8 polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
Cena | 100 |
#61
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2007-09-10 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 2 - Sekretarz Urzędu
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-09-10, o godz. 10.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 4 - Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej
____________________________________
Kierownik Zamawiającego