artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

IW.341-4/07

                                                                                   Czarnożyły, 2007-08-27

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Nazwa zadania:  "Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi,przepompowniami ścieków dla miejscowości Łagiewniki i Parcela Czarnożyły"

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

GMINA CZARNOŻYŁY

98-310 Czarnożyły

www.bip.czarnozyly.akcessnet.net

E-mail; ug-czarnozyly@wp.pl 

Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:    www.bip.czarnozyly.akcessnet.net 

  

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 11, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej sieci  kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi i przepompowniami ścieków dla miejscowości Łagiewniki i przysiółku miejscowości Czarnożyły "Parcela Czarnożyły".

Orientacyjna długość sieci kanalizacyjnej oraz przepompowni została określona na podstawie posiadanej " Koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej dla gminy Czarnożyły ". zał. Nr 8 do SIWZ. - zlewnia Nr 5 Czarnożyły-Łagiewniki-Kąty.

* kolektor grawitacyjny z rur PVC-U śr. 200 mm - około 6,0 km.

* rurociąg tłoczny z rur PEHD śr. 75-110 mm - około 7,0 km.

* przyłącza kanalizacyjne z rur PVC-U śr. 160 mm - około 3,5 km/138 szt.

* pompownie ścieków - 4 szt.

* Wszystkie przepompownie włączone w system monitorowania stanów praca/awaria przy pomocy przekazów siecią komórkową lub radiową. Układ monitoringu będzie się składał z jednej stacji nadrzędnej zlokalizowanej na oczyszczalni ścieków oraz z stacji podrzędnych umieszczonych w każdej przepompowni ścieków.

System monitorowania pompowni składałby się z następujących elementów:

-          stacja podrzędna, każda z modemem telefonicznym lub w przypadku sieci radiowej z radiotelefonem i układem antenowym

-          stacja nadrzędna także z urządzeniem komunikacyjnym oraz komputerem PC.  

 

Wspólny Słownik Zamówień:

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ):

74232220 - 2  usługi projektowania rurociągów

74232000 - 4  usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

74232200 - 6 usługi inżynieryjne projektowania w zakresie lądowej i wodnej

 

Uwaga: z chwilą wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie wszelkie prawa do sporządzonej przez niego dokumentacji projektowej na Zamawiającego.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

1. Koncepcja wstępna na mapach do celów projektowych 1:500  - 3 miesiące od daty podpisania umowy

2. Złożenie kompletnego wnoisku o wydanie decyzji - pozwolenie na budowę,którego załącznikiem będzie projekt budowlano-wykonawczy oraz protokół zdawczo-odbiorczy - 30 wrzesień 2008 r 

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie  zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie  warunków:

1.1 posiadajacy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień;

1.2 posiadajacy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia;

1.3 znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 nie podlegajacy wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą / spełnia-nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach:

2.1 oświadczenie o przyjęciu do wiadomości i akceptacji warunków w SIWZ z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ.

2.2 oświadczenie  Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do SIWZ.

2.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.4 dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

2.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.6 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te  zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 4 do SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej trzy usługi-zamówienia tożsame związane z projektowaniem sieci kanalizacyjnych ( o dł. sieci min. 6 km każda) z przepompowniami ścieków ( min. 1 przepompownia w każdym zamówieniu). Wykonane usługi mmuszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością.

2.7 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - zał Nr 5 do SIWZ.

2.8 polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100

#61

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2007-09-10 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach

98-310  Czarnożyły

Pokój nr 2 - Sekretarz Urzędu

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-09-10, o godz. 10.10

w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach

98-310 Czarnożyły

Pokój nr 4 - Sala Konferencyjna

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

                          

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

Nie dotyczy  zastosowania aukcji elektronicznej

 ____________________________________

Kierownik Zamawiającego