artykuł nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym.

 

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym 


Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnożyły

Adres zamawiającego: 98-310 Czarnożyły

Województwo: łódzkie

Tryb zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem

Nr postępowania: IW.341-3/ 07

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert wstępnych

Rodzaj zamówienia: usługi

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  • Opracowanie dokumentacji projektowej dla “Kompleksu sportowo – rekreacyjnego w Czarnożyłach” o powierzchni ok. 5,00 ha składającej się z:

1. Projektu budowlanego spełniającego wymagania określone Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072).

2. Projektów wykonawczych obejmować rozwiązania budowlano – konstrukcyjne i materiałowe oraz instalacje i wyposażenie techniczne odrębnie dla każdej z n/w części obiektu :

2.1. Boisko do piłki nożnej z nawierzchnią trawiastą, bieżnią lekkoatletyczną o nawierzchni bezpiecznej, miejscem na pole do pchnięć kulą, skocznia w dal oraz wzwyż,

2.2. Trybun na 400 m siedzących,

2.3. Boisko treningowe do piłki nożnej z nawierzchnia z trawy lub sztucznej murawy,

2.4. Płytę wielofunkcyjna o nawierzchni bezpiecznej, na której wyodrębnione zostaną boiska do siatkówki, koszykówki oraz piłki ręcznej . Płyta wykorzystywana będzie również jako miejsce imprez kulturalnych, festynów itp.

2.5. Kort do tenisa ziemnego,

2.6. Budynek zaplecza socjalno – techniczno – magazynowego,

2.7. Parkingi dla samochodów osobowych i autokarów,

3. Kosztorysów Inwestorskich - odrębnych dla każdego z obiektów wymienionych w pkt 2.1 – 2.7.

4. Przedmiarów robot - odrębnych dla każdego z obiektów wymienionych w pkt 2.1 – 2.7.

5. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. Z 2003 r. Nr 120, poz. 1126).

6. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu wymienionym w pkt 1.1.

  • Uzyskanie w imieniu zamawiającego wymaganych odrębnymi przepisami opinii, uzgodnień oraz decyzji o pozwoleniu na budowę.

  • Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do projektu budowlanego.

  • Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego określonego w dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania.

  • Udzielenie rękojmi jakości dla opracowanej dokumentacji na okres realizacji zadania inwestycyjnego.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości składania oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja o możliwości składania oferty równoważnej: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP).

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP):

  • zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie minimum 2 kontrakty obejmujące wykonanie dokumentacji projektowych dla obiektów podobnych do będącego przedmiotem zamówienia;

  • dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania obiektów sportowych w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno budowlanej oraz projektowania obiektów drogowych lub projektantami posiadającymi uprawnienia do projektowania w w/w specjalnościach.

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - akceptują płatność faktur w terminie 30 dni od dnia ich wystawienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy PZP).

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art.. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy PZP).


Spełnienie ww. warunków oceniane będzie przez Komisję przetargową powołaną przez zamawiającego wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie Oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych niżej:

1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 Nr 19, poz. 177 ze zm.).

2. Aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. Wykaz osób (wymienionych w pkt 2) i podmiotów (ew. podwykonawców) , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby uprawnień.

5. Wykaz wykonanych kontraktów z podaniem zakresu prac, ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów podpisanych przez osoby uprawnione przez zleceniodawcę i zaopatrzonych w datę wystawienia potwierdzających że prace zostały wykonane należcie.


Liczba wykonawców którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert wstępnych.

Do złożenia ofert wstępnych Zamawiający zaprosi 7 wykonawców, którzy spełnią w/w warunki udziału w postępowaniu.

W przypadku, gdy większa liczba wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu do udziału zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy zrealizowali kontrakty o łącznej najwyższej wartości.


Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:


Andrzej Łebek – Inspektor ds. inwestycji i gospodarki wodnej tel. 043 841 68 01; fax. 043 841 62 81; e-mail: ug_czarnozyły@wp.pl 


Kryteria oceny ofert ostatecznych i ich znaczenie:

Cena brutto – 75 %

Termin realizacji - 25 %


Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:


Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierające: nazwę i dane tele-adresowe Wykonawcy wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:


Urząd Gminy Czarnożyły

98-310 Czarnożyły

pokój nr 9 – I piętro


do dnia 21.05.2007 r. godz. 12ºº.

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.


Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.


Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie dotyczy.