Czarnożyły, 2007-02-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana
Nazwa zamówienia:
Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi,przepompowniami ścieków w miejscowości Opojowice-Staw – II etap miejscowość Staw.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
pow. wieluński, woj. łódzkie
98-310 CZARNOŻYŁY
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
E-mail ug_czarnozyly@wp.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30
tel: (043) 841 68 04; 841 68 01, fax: (043) 841 62 81
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Roboty rozbiórkowe,odtworzeniowe i zabezpieczające.
2. Kanalizacja grawitacyjna z rur PVC ze ścianką litą łączonych na wcisk ø 250/7,3 mm, typ SN 8 – 268,25 m.; ø 200/5,9 mm, typ SN 8 – 3752,50 m.; studnie rewizyjne z kręgów betonowych ø 1000 mm – 111 szt.; ø 1200 mm – 2 szt. z włazem żeliwnym typu ciężkiego, przewierty rurą stalową ø 298/7,1 mm – 201 m.
3. Kanalizacja tłoczna – rurociąg z rur PEHD ø 90 mm – 1451,70 m.; przewierty rurą stalową ø 108 mm – 16 m.
4. Przepoompownie ścieków – 2 szt.
* przepompownia P – 2 – np. Meprozet typu B 1200/75-II w zbiorniku z polimerobetonu ø 1200 mm i głębokości 5370 mm, pracujaca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 65 PZM 3,0/SZ-2,lub innego typu o parametrach równych lub lepszych,
* przepompownia P-3 – np. Meprpozet typu B 1200/63-II w zbiorniku z polimerobetonu ø 1200 mm i głębokośći 4050 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 50 PZM 1,5/SZ-2, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych.
5. Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC ze ścianą litą łączonych na wcisk ø 160/4,7 mm, typ SN 8 – 1546m/80 szt.., zakończone studziennką inspekcyjną DN ø 315 mm z włazem żeliwnym 12,5 ton – 86 szt.; przewierty rurą stalową ø 245 mm – 15 m.; ø 219 mm – 28 m.
6. Roboty elektryczne: podłączenie przepompowni, montaż automatyki – 2 kpl.
7. Roboty uzupełniające – obsługa geodezyjna budowy, dokumentacja geodezyjna powykonawcza – 5 egz.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - 45.23.24.10-9 ; 45.23.24.23-3; 45.31.00.00-3
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
15 listopad 2007 r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – przedstawiają wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i posiadajacych uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej i elektrycznej, wpisanych na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 8 do specyfikacji.
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – w okresie ostatnich pięciu lat,a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje ). Przez zamówienie odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie co najmniej jednego zamówienia ( sieć kanalizacyjna, przyłącza, min. 1 przepompownia ) o wartości min. 80 % oferowanej ceny brutto zamówienia z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 10 do specyfikacji.
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dysponują (minimum ) narzędziami i urządzeniami niezbędnymi dla wykonania przedmiotu zamówienia:
1/ koparka o pojemności łyżki 0,6 m³ – szt. 2,
2/ koparka o pojemności łyżki 0,4 m³ – szt. 2,
3/ koparko-ładowarka o pojemności łyżki 1,0-1,3 m³ – szt.1,
4/ ładowarka o pojemności 1,5 m³ – szt. 1,
5/ naczepa niskopodwoziowa 24 t. - szt.1,
6/ samochody samowyładowawcze 10-12 t. - szt.2,
7/ agregat z zestawem igłofiltrów – szt.1,10kW,
8/ szalunki do wykopów – szt.5,
9/ ubijak spalinowy ( zagęszczarka) 50 kg/cm² – szt.2,
10/ urządzenie do wykonywania przecisków – kpl.1,
11/ przecinarka do asfaltu – szt.1
w wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 9 do specyfikacji.
· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – dokumentując informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę równą co najmniej 50% ceny oferowanej brutto niniejszego zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert,
· złożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 1 do specyfikacji,
· zlożą wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 i 2”a” do specyfikacji,
· złożą oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 3 do specyfikacji,
· złożą zaparafowany wzór umowy – każda zapisana strona, jako akceptacja warunków w niej zawartych – zał. Nr 4 do specyfikacji,
· złożą informację na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z wykorzystaniem wzoru – zał.Nr 6 do specyfikacji,
· udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 31 grudnia 2012 roku,
· złożą dowód wniesienia wadium,
· złożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
· złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaśwaidczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
· złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1,pkt. 4-8 i pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
· zlożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8) Informacja na temat wadium:
Wymagane wadium w wysokości 25 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy )
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
9.1 Najniższa cena
----------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium Waga
----------------------------------------------------------------
Cena 100
----------------------------------------------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
GMINA CZARNOŻYŁY
pow. wieluński, woj. łódzkie
98-310 CZARNOŻYŁY
Pokój nr 9 – I piętro
do dnia 26.03.2007 do godz. 11:00
11) termin związania ofertą
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
14) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
____________________________________
Nazwa zamawiającego