artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

IW.341-1/07

 Czarnożyły, 2007-02-21

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

 

Nazwa zamówienia:

Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami zagrodowymi,przepompowniami ścieków w miejscowości Opojowice-Staw – II etap miejscowość Staw. 

 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

GMINA CZARNOŻYŁY

pow. wieluński, woj. łódzkie

98-310 CZARNOŻYŁY

www.bip.czarnozyly.akcessnet.net

E-mail ug_czarnozyly@wp.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

tel: (043) 841 68 04; 841 68 01, fax: (043) 841 62 81

 2) Określenie trybu zamówienia:

 przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net 

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Roboty rozbiórkowe,odtworzeniowe i zabezpieczające.

2. Kanalizacja grawitacyjna z rur PVC ze ścianką litą łączonych na wcisk ø 250/7,3 mm, typ SN 8 – 268,25 m.; ø 200/5,9 mm, typ SN 8 – 3752,50 m.; studnie rewizyjne z kręgów betonowych ø 1000 mm – 111 szt.; ø 1200 mm – 2 szt. z włazem żeliwnym typu ciężkiego, przewierty rurą stalową ø 298/7,1 mm – 201 m.

3. Kanalizacja tłoczna – rurociąg z rur PEHD ø 90 mm – 1451,70 m.; przewierty rurą stalową ø 108 mm – 16 m.

4. Przepoompownie ścieków – 2 szt.

* przepompownia P – 2 – np. Meprozet typu B 1200/75-II w zbiorniku z polimerobetonu ø 1200 mm i głębokości 5370 mm, pracujaca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 65 PZM 3,0/SZ-2,lub innego typu o parametrach równych lub lepszych,

* przepompownia P-3 – np. Meprpozet typu B 1200/63-II w zbiorniku z polimerobetonu ø 1200 mm i głębokośći 4050 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu NURT 50 PZM 1,5/SZ-2, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych.

5. Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC ze ścianą litą łączonych na wcisk ø 160/4,7 mm, typ SN 8 – 1546m/80 szt.., zakończone studziennką inspekcyjną DN ø 315 mm z włazem żeliwnym 12,5 ton – 86 szt.; przewierty rurą stalową ø 245 mm – 15 m.; ø 219 mm – 28 m.

6. Roboty elektryczne: podłączenie przepompowni, montaż automatyki – 2 kpl.

7. Roboty uzupełniające – obsługa geodezyjna budowy, dokumentacja geodezyjna powykonawcza – 5 egz. 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - 45.23.24.10-9 ; 45.23.24.23-3; 45.31.00.00-3

 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

6) Termin wykonania zamówienia:

 15 listopad 2007 r

 

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:

· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

 ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – przedstawiają wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i posiadajacych uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej i elektrycznej, wpisanych na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 8 do specyfikacji.

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – w okresie ostatnich pięciu lat,a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje ). Przez zamówienie odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie co najmniej jednego zamówienia ( sieć kanalizacyjna, przyłącza, min. 1 przepompownia ) o wartości min. 80 % oferowanej ceny brutto zamówienia z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 10 do specyfikacji.

oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dysponują (minimum ) narzędziami i urządzeniami niezbędnymi dla wykonania przedmiotu zamówienia:

1/ koparka o pojemności łyżki 0,6 m³ – szt. 2,

2/ koparka o pojemności łyżki 0,4 m³ – szt. 2,

3/ koparko-ładowarka o pojemności łyżki 1,0-1,3 m³ – szt.1,

4/ ładowarka o pojemności 1,5 m³ – szt. 1,

5/ naczepa niskopodwoziowa 24 t. - szt.1,

6/ samochody samowyładowawcze 10-12 t. - szt.2,

7/ agregat z zestawem igłofiltrów – szt.1,10kW,

8/ szalunki do wykopów – szt.5,

9/ ubijak spalinowy ( zagęszczarka) 50 kg/cm² – szt.2,

10/ urządzenie do wykonywania przecisków – kpl.1,

11/ przecinarka do asfaltu – szt.1

w wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 9 do specyfikacji.

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – dokumentując informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę równą co najmniej 50% ceny oferowanej brutto niniejszego zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert,

· złożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 1 do specyfikacji,

· zlożą wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 i 2”a” do specyfikacji,

· złożą oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 3 do specyfikacji,

· złożą zaparafowany wzór umowy – każda zapisana strona, jako akceptacja warunków w niej zawartych – zał. Nr 4 do specyfikacji,

· złożą informację na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z wykorzystaniem wzoru – zał.Nr 6 do specyfikacji,

· udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 31 grudnia 2012 roku,

· złożą dowód wniesienia wadium,

· złożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

· złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaśwaidczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

· złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1,pkt. 4-8 i pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

· zlożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

8) Informacja na temat wadium:

 Wymagane wadium w wysokości 25 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy )

 

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

9.1 Najniższa cena

 

----------------------------------------------------------------

 Nazwa kryterium  Waga 

---------------------------------------------------------------- 

 Cena 100

----------------------------------------------------------------

 

10) miejsce i termin składania ofert:

 w siedzibie zamawiającego

 GMINA CZARNOŻYŁY

pow. wieluński, woj. łódzkie

98-310 CZARNOŻYŁY

Pokój nr 9 – I piętro

 

do dnia 26.03.2007 do godz. 11:00

11) termin związania ofertą

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  

12) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

13) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

 

14) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

 

 

 

 

____________________________________

Nazwa zamawiającego

Załączniki:
Mapa sytuacyjno wysokościowa arkusz nr 8470 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Mapa sytuacyjno wysokościowa arkusz nr 7766 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Mapa sytuacyjno wysokościowa arkusz nr 6421 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Mapa sytuacyjno wysokościowa arkusz nr 5638 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 13 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót289 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Plan orientacyjny lokalizacji inwestycji - arkusz 23313 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Rozwiązanie kolizji z kablem energetycznym i telekomunikacyjnym arkusz nr 21172 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 20MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 19MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 18MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 17MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 16MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 15MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 14MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 13MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 12MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 11MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 10796 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Profile podłużne kanalizacji sanitarnej arkusz 9MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 12 - Dokumentacja projekt techniczny przepompownia nr 3MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 12 - Dokumentacja projekt techniczny (częśc opisowa) z przepompownią nr 2MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 11 - kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) roboty elektryczne p2 i p3303 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 11 - kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) kanalizacja sanitarna część 294 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 11 - kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) kanalizacja sanitarna część 175 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 10 - Wykaz wykonywanych robót19 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 - Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń21 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 - Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym17 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7 - Oferowane warunki gwarancyjne15 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 6 - Przeciętne zatrudnienie19 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 5 - Harmonogram rzeczowo finansowy35 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 4 - Wzór umowy82 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków.15 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 2a - formularz cenowy27 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy28 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy26 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania143 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer