artykuł nr 1

Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 27/2004

Z A R Z Ą D Z E N I E  Nr  27/2004

 

Wójta Gminy Czarnożyły z dnia 28 grudnia 2004r.

 

w sprawie : powołania  Komisji Przetargowej

 

                   Na podstawie art. 2 punkt 12 oraz art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo   zamówień  publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zarządzam, co następuje :

 

            §  1. Powołuję Komisję Przetargowa, do rozstrzygnięcia postępowania  w celu udzielenia zamówienia publicznego w trybie, zapytanie o cenę  zwaną w dalszej części zarządzenia „komisją” w następującym składzie :

 

Ciupa Wanda                      - Przewodniczący komisji

 

Zawada Mirosława             – Sekretarz Komisji

 

Mielczarek Irena                – członek

 

 

         

         §  2.   Zadaniem Komisji jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na realizację – Wyposażenie dwóch klas w meble, pomoce edukacyjne w Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnożyłach oraz wyposażenie świetlicy szkolnej w Gimnazjum w Czarnożyłach.

       

         §  3.    Tryb pracy komisji oraz zakres obowiązków jej członków określa  „Regulamin pracy komisji” będący załącznikiem do niniejszego  zarządzenia.

 

        §  4.  Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania i ulega rozwiązaniu, po zawarciu umowy z (wykonawcą, dostawcą).

 

        §  5.  Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji oraz Skarbnikowi Gminy.

 

        §   6.   Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 27/2004

                                                                                                    Wójta Gminy Czarnożyły z dnia 28.12.2004r.

 

R E G U L A M I N

 

Pracy Komisji Przetargowej

 

 

1.       Komisja Przetargowa zwana dalej „komisją”  pracuje kolegialnie, na posiedzeniach

    zwołanych przez Przewodniczącego.

 

2.       Przewodniczący kieruje pracą Komisji, reprezentuje ją w wystąpieniach i jest upoważniony do podejmowania decyzji dotyczących spraw organizacyjnych związanych z prowadzeniem postępowania. Do zadań Przewodniczącego Komisji należy w szczególności :

1)       odebranie oświadczeń od członków Komisji  o braku lub istnieniu okoliczności powodujących wyłączenie z postępowania stosownie do art. 17 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

2)       wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,

3)       podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,

4)       nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

5)       informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

3.       Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2 podpunkt 1 Przewodniczący włącza do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

4.       Prowadzenie w sposób ciągły dokumentacji komisji oraz protokołu toczącego się postępowania należy do obowiązków Sekretarza Komisji.

 

5.       Komisja może prowadzić postępowanie i podejmować decyzje (rozpatrywać oferty)przy obecności co najmniej  3 członków. Jeżeli uzgodnienie stanowiska nie jest możliwe, Przewodniczący Komisji zarządza głosowanie jawne, w którym każdy z członków ma jeden głos. W Przypadku, gdy głosowanie nie może wyłonić rozstrzygnięcia, przewodniczący komisji ma głos przeważający.

 

6.       Komisja, przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez Kierownika jednostki:

1)       projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z uzasadnieniem, zaproszenia do udziału w postępowaniu, zaproszenia do składania ofert albo zapytania o cenę,

2)       projekt ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

3)       projekty innych dokumentów, w szczególności wnioski kierownika jednostki składane do właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą.,

4)       projekt kryteriów i  metod porównywania ofert (punktowe lub inne) stosownie do zakresu i merytorycznej zawartości zamówienia,

 

7.       Komisja w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności :

1)       udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2)       prowadzi negocjacje albo rokowania z dostawcami lub wykonawcami, w przypadku, gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji albo rokowań,

3)       w trybie jawnym dokonuje otwarcia ofert, podając obecnym nazwy firm będących oferentami i zaproponowane warunki,

4)       ocenia spełnianie warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom oraz wnioskuje do kierownika jednostki o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawą,

5)       wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,

6)       stosując ściśle przyjęte kryteria ocenia oferty nie podlegające odrzucenia,

7)       przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej, bądź występuje o unieważnienie postępowania,

8)       przyjmuje i analizuje wnoszone protesty oraz przygotowuje projekt odpowiedzi na protest.

 

8.       Po zatwierdzeniu protokółu postępowania , Sekretarz Komisji podaje wyniki postępowania do wiadomości publicznej poprzez wywieszenie ich na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz w formie pisemnej zawiadamia uczestników postępowania.

 

9.       Komisja w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, proponuje wybór oferty, która zawiera najniższą cenę.

 

10.   Członek komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.