OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przetarg nieograniczony
(o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ).
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
„Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej w miejscowości Czarnożyły”
Działając na podstawie art. 10 ust. 1, oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655,z późn. zm. ) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
98-310 Czarnożyły
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
E-mail; ug_czarnozyly@wp.pl
Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 8, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach Programu budowy wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gier 30,0 x 44,0 m (wymiar całkowity – 30,16 x 44,16 m), z nawierzchnią z trawy syntetycznej, ograniczonego krawężnikiem oporowym, drenaż wgłębny boiska oraz jego ogrodzenie. W zakresie jest także wyposażenie boiska wielofunkcyjnego w sprzęt sportowy. Dodatkowo do furty i bramy wejściowej na boisko zostanie wykonany chodnik z kostki betonowej.
Na boisku znajdować się będą następujące pola do gier:
- boisko do piłki ręcznej,
- 2 boiska do siatkówki,
- 2 boiska do koszykówki,
2.1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30,0 x 44,0 m o powierzchni 1320,00 m2
- podbudowa przepuszczalna
- nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Parametry techniczne trawy do boisk wielofunkcyjnych:
- włókna fibrylowane polipropylenowe
- wysokość włosa 15mm +/- 10%
- gęstość min. 39 900 włókien /m2 +/- 10%
- CIĘŻAR Dtex. min. 6 600 +/- 10%
- ciężar całkowity min. 2 100 gr./m2 +/- 10%
- wypełnienie piasek kwarcowy uziarnienie 0,2-0,8mm
- minimalne właściwości wytrzymałościowe:
· wytrzymałość na rozciąganie min. 25 N/ mm2;
· wydłużenie względne przy zerwaniu min. 20 %;
· wytrzymałość na rozdzieranie min. 100 N;
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia z trawy syntetycznej wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST(załącznik nr 2 do SIWZ)
Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 4 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 4 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości – 4 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach – 4 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 kpl
- siatka do siatkówki – 2 sztuki
Wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
2.2. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
2.3. Chodniki
Ciągi komunikacyjne, kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).
2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 3 do SIWZ- Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ- Przedmiar robót
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 listopada 2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1. Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), jednego boiska z nawierzchnią z trawy syntetycznej (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska z nawierzchnią z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
5. zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona, jako akceptacja warunków w niej zawartych – załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
certyfikat jakiegokolwiek międzynarodowego związku sportowego, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Próbka materiałowa nawierzchni z metryczką producenta.
Informacja na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych).
Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr
z 2007 Nr 42, poz. 275).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Biała O/Czarnożyły
Nr 52 9244 0003 0000 1283 2000 0040
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędu Gminy Czarnożyły pok. 8 lub dołączyć do oferty.
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
Cena | 100 |
#61
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 21 lipiec 2009 r. - do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 21 lipiec 2009 r., o godz. 11.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 4 – Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej