artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
W/ZP.341-1/08
Czarnożyły, dnia 2008-06-04


 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Przetarg nieograniczony
(o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ).

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Przebudowa dróg wewnętrznych, rolniczych dojazdowych do pól w miejscowości Czarnożyły na działkach o nr ewid. 860/1 i 860/3”.

 
Działając na podstawie art. 10 ust. 1, oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
98-310 Czarnożyły
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku 
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 8, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .
 
  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  1. Droga zlokalizowana na działce nr 860/1 od km 0+000,00 do km 0+459,03,
długość 0,459 km.
1. Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie na całej szerokości jezdni gł. 30 cm- 1836,12 m2
2. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 10 cm – 1836,12 m²
3. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.15 cm – 1836,12 m2
4. Wykonanie górnej nawierzchni z destruktu asfaltowego o gr. 5 cm – 1836,12 m2
5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym
2-5 mm - 1836,12 m²
6. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra – 484,03 m
7. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych – 9 szt.
2. Droga zlokalizowana na działce nr 860/3 od km 0+000,00 do km 0+450,54, długość 0,451 km.
1. Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni drogi - 1824,93 m2
2. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.15 cm – 1824,93 m2
3. Wykonanie górnej nawierzchni z destruktu asfaltowego o gr. 5 cm – 1824,93 m2
4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym
2-5 mm - 1824,93 m²
5. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra – 450,54 m2
6. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych – 4 szt.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45 23 31 20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia – 60 dni od dnia podpisania umowy.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.2 Wykonawca musi dysponować:
a/ pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
b/ osobą (osobami ) wyznaczoną/ymi na kierownika budowy ( robót ) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności budowy dróg i przynależną ( przynależnymi ) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.3. Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności ( z okresu ostatnich pięciu lat ) wykonał z należytą starannością co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia.
1.4. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia
1.5. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców:
a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać rodzaj
powierzonej części zamówienia w formularzu oferty.
b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Nazwa kryterium
Waga
Cena
100
#61
 

X. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 25 czerwiec 2008 r. - do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Oferty zostaną otwarte dnia: 25 czerwiec 2008 r., o godz. 11.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 11 – II piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
 
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej




___________________________________
Kierownik Zamawiającego

Załączniki:
Załącznik nr 9 Specyfikacja techiniczna wykonania i odbioru robót dl adziałki nr 860/3467 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 9 Specyfikacja techiniczna wykonania i odbioru robót dl adziałki nr 860/1501 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 - Dokumentacja projekty techniczne dla działki nr 860/3 (spakowane WInrarem)MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 - Dokumentacja projekty techniczne dla działki nr 860/1 (spakowane WInrarem) cz2MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 8 - Dokumentacja projekty techniczne dla działki nr 860/1 (spakowane Winrarem) cz1MBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7 - Przedmiar robót działka nr 860/3110 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 7 - Przedmiar robót działka nr 860/1109 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr do SIWZ - Wykaz wykonywanych robót77 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie77 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załacznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy147 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załacznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy70 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy72 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy89 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania206 KBOtwórz plik w Google Docs - Viewer