Działając na podstawie art. 10 ust. 1, oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) Gmina Czarnożyły zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA CZARNOŻYŁY
98-310 Czarnożyły
www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
E-mail; ug-czarnozyly@wp.pl
Godziny urzędowania:7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach pok. Nr 8, I piętro w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku bądź za zaliczeniem pocztowym. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ
a/ kanały z rur kanalizacyjnych PVC-U łączonych na wcisk z uszczelką gumową:
- ø 250/7,3 mm, ( klasa S; SDR 34; SN 8 ) - 503,20 mb.:
- ø 200/5,9 mm, ( klasa S; SDR 34; SN 8 ) - 5940,20 mb.;
b/ studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych ( beton klasy nie mniejszej niż B35 ) ø1000 mm z włazem żeliwnym - 113 szt. w tym:klasy D 400 -84 szt.,klasy D 125 - 29 szt,
c/ studnie kanalizacyjne ø 600 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym - 12 szt.,
d/ studnie kanalizacyjne ø 425 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym - 33 szt.,
e/ przewierty:
- stalowa rura osłonowa ø 406/16mm - 22,00 mb;
- stalowa rura osłonowa ø 324/8mm - 112,50 mb;
f/ rurociąg tłoczny z rur polietylenowych (PE 100 ) ø 90/5,4 mm - 1664,40 mb.
g/ przepompownie ścieków - 3 kpl,
· przepompownia ścieków PP-1 np. "METALCHEM" PMS 2x08-14H-12x37 PMB w zbiorniku z polimerobetonu ø 1200 mm i głębokości 3700 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu MS1-14H/Z - 1,5kW, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych,
· przepompownia ścieków PP-2 np. "METALCHEM" PMS 2x08-14H-12X45PMB w zbiorniku z polimerobetonu ø 1200 mm i głębokości 4500 mm, pracująca w układzie dwu pompowym z pompami o swobodnym przepływie typu MS1-14H/Z - 1,5 kW, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych.
* przepompownia ścieków PP-3 np. "METALCHEM" PMS 2x08-42V-12x58 PMB w
zbiorniku z polimerobetonu ø 1200 mm i głębokości 5800 mm,pracująca w układzie dwu
pompowym z pompami o swobodnym przepływie tybu MSI-42-Z - 4,0 kW,lub innego typu
o paramatrach równych lub lepszych.
h/ roboty elektryczne - podłączenie przepompowni - 3 kpl.
PRZYKANALIKI
a/ przykanaliki z rur kanalizacyjnych PVC -U na wcisk z uszczelką gumową ø 160/4,7 mm., (klasa S; SDR 34; SN 8 - 3041,60 m/ 132 szt. , zakończone studzienką inspekcyjną DN ø 315 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym B125 - szt. 154.
b/ przewierty:
- stalowa rura osłonowa ø 220/6,3mm – 330 mb.
PRACE I ROBOTY DROGOWE
a/ odbudowa nawierzchni drogi (nawierzchnia bitumiczna - warstwa ścieralna o grubości 5,00 cm) -5288,10 m²,
b/ powierzchniowe utrwalenie pobocza klińcem kamiennym frakcji 0/31,5 mm warstwą o grubości 15 cm- 499,40 m²,
c/ odtworzenie nawierzchni jezdni asfaltowej na szerokości wykopów - 1494,10 m² przy zachowaniu następującej konstrukcji:
- podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 25 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu o grubości 6 cm.
ROBOTY DODATKOWE
a/ przebudowa sieci wodociągowej z rur PVC ø110mm na długości 10 mb,
b/ obsługa geodezyjna budowy,
c/ dokumentacja geodezyjna powykonawcza – 5 egz.
d/ projekt organizacji ruchu na drodze powiatowej i krajowej.
2. Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano-wykonawczy,specyfikacja techniczna wykonania robót,przedmiary robót.
2.1 Do obowiązków Wykonawcy należy poniesienie wszystkich kosztów z:
* organizacją ruchu na czas budowy,
* opracowaniem planu bezpieczęstwa i ochrony zdrowia uwzględniając specyfikację obiektu
budowlanego i warunki prowadzenia robót,
* zorganizowaniem zaplecza budowy i jego utrzymaniem,
* odpowiednim zabezpieczeniem prowadzonych robót,
* prowadzeniem robót w pasie drogowym i umieszczeniem w nim urządzenia ( zgodnie z
Ustawą o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r., Dz.U. Nr 21z 2000 r., poz. 838 z
późniejszymi zmianami oraz Rozp[orzadzeniem Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych Dz.U. Nr 6, poz. 33 z późniejszymi zmianami),
* przywróceniem terenu po robotach do stanu pierwotnego,
* bieżącym usuwaniem składowaniem i ewentualną utylizacją materiałów rozbiórkowych i
powstałych odpadów,
*badaniem stopnia zagęszczenia i nośności podbudowy drogowej ( w obecności inwestora i
Inspektora nadzoru ),
3. Wykonawca udzieli Zamawiajacemu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót budowlanych na okres minimum 3 (trzech) lat.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zawiadamiania właścicieli działek, posesji o rozpoczęciu robót z siedmiodniowym wyprzedzeniem
Wspólny Słownik Zamówień:
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ):
45 23 24 10 - 9; 45 23 24 23 -3; 45 31 00 00 -3.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia 15 lipiec 2009 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 posiadajacy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień;
1.2 posiadajacy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia;
1.3 znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegający wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
2 Wykonawca musi dysponować:
a/ pracownikami posiadajacymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
b/ osobą (osobami ) wyznaczoną/ymi na kierownika budowy ( robót ) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, specjalności budowy dróg i przynależną ( przynależnymi ) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
3. Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu ostatnich pięciu lat ) wykonał z należytą starannością co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia ( wartość każdego wykonanego zamówienia min. 1.000 000 zł ceny brutto - słownie: jeden milion złotych ),.
4. Wykonawca posiada na swoim koncie, ma do dyspozycji na realizację tego zadania środki finansowe, posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 800 000,00 złotych ( słownie: osiemset tysięcy złotych) .
5. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia
6. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców:
a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać rodzaj powierzonej
części zamówienia w formularzu oferty.
b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
Cena | 100 |
#61
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-02-15 do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-02-15, o godz. 11.10
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Czarnożyłach
98-310 Czarnożyły
Pokój nr 4 - Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupu
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy zastosowania aukcji elektronicznej
__________________________________