artykuł nr 1

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 


WÓJT GMINY CZARNOŻYŁY

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INSPEKTORA ds. księgowości budżetowej i wynagrodzeń w Urzędzie Gminy

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe – rachunkowość lub zarządzanie finansami,
b) doświadczenie w pracy co najmniej 3 lata,
c) dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,
d) dobra znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej,
f) zdolność analitycznego myślenia,
g) dobra umiejętność obsługi komputera,
h) rzetelność, dokładność i odpowiedzialność.
2. Wymagania dodatkowe:
a) ogólna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,

b) umiejętność pracy w zespole,
c) dyspozycyjność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie księgowości analitycznej budżetu gminy,

b) rozliczanie podatku VAT,

c) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu,

d) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,

e) rozliczanie inwentaryzacji,

f) dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

g) sporządzanie list wynagrodzeń i innych wypłat,

h) sporządzanie deklaracji ZUS i deklaracji na podatek dochodowy,

i) prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników.

4. Wymagane dokumenty :
a) życiorys ( CV)
b) list motywacyjny
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,

d) kwestionariusz osobowy,

e) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku,

g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 1001, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Czarnożyły pokój nr 5 lub pocztą na adres Urząd Gminy Czarnożyły 98-310 Czarnożyły z dopiskiem: Konkurs na stanowisko Inspektora ds. księgowości budżetowej i wynagrodzeń w terminie do dnia 15.07.2008 r. do godziny 12oo


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Czarnożyły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.czarnozyly.akcessnet.net) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Czarnożyły.


Czarnożyły, dnia 30 czerwca 2008r. Wójt Gminy Czarnożyły

 

Tomasz Luboiński