Zadania stanowiska ds samorządu
Karolina Wojtera
Pokój nr 9
43841 – 62 – 81
Do zadań stanowiska pracy do spraw samorządu, promocji i obsługi archiwum należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji, a w szczególności :
- przygotowywania we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów na posiedzenia Rady i komisji,
- organizacji przeprowadzenia sesji Rady, posiedzeń komisji, spotkań radnych oraz Wójta,
- protokołowania i obsługi sesji, posiedzeń komisji, zebrań i spotkań,
- prowadzenia rejestru uchwał i innych postanowień Rady i jej komisji oraz ich ogłaszanie,
- prowadzenia zbioru oświadczeń majątkowych radnych, Przewodniczącego Rady oraz Wójta,
- prowadzenia i obsługi sekretariatu Urzędu i Wójta,
- przyjmowania, ewidencji oraz rozdziału korespondencji wewnątrz Urzędu,
- prowadzenia archiwum zakładowego stosownie do Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin oraz innych przepisów prawa,
- ochrony zdrowia w tym spraw kancelaryjnych Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej,
- udzielania dotacji dla spółek wodnych,
- organizowania wyborów organów jednostek pomocniczych gminy,
- przyjmowania oraz rejestracji skarg i wniosków obywateli, wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
- gminnej ewidencji zabytków,
- działaniami informacyjnymi i promocją Gminy.
Załatwiane sprawy: