artykuł nr 1

Zadania stanowiska ds samorządu

Karolina Wojtera

Pokój nr 9

43841 – 62 – 81

e-mail

Do zadań stanowiska pracy do spraw samorządu, promocji i obsługi archiwum należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji, a w szczególności :

  1. przygotowywania we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów na posiedzenia Rady i komisji,
  2. organizacji przeprowadzenia sesji Rady, posiedzeń komisji, spotkań radnych oraz Wójta,
  3. protokołowania i obsługi sesji, posiedzeń komisji, zebrań i spotkań,
  4. prowadzenia rejestru uchwał i innych postanowień  Rady i jej komisji oraz ich ogłaszanie,
  5. prowadzenia zbioru oświadczeń majątkowych radnych, Przewodniczącego Rady oraz Wójta,
  6. prowadzenia i obsługi sekretariatu Urzędu i Wójta,
  7. przyjmowania, ewidencji oraz rozdziału korespondencji wewnątrz Urzędu,
  8. prowadzenia archiwum zakładowego stosownie do Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin oraz innych przepisów prawa,
  9. ochrony zdrowia w tym spraw kancelaryjnych Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej,
  10. udzielania dotacji dla spółek wodnych,
  11. organizowania wyborów organów jednostek pomocniczych gminy,
  12. przyjmowania oraz rejestracji skarg i wniosków obywateli, wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
  13. gminnej ewidencji zabytków,
  14. działaniami informacyjnymi i promocją Gminy.

Załatwiane sprawy:

udostępnianie informacji publicznej