artykuł nr 1

INFORMACJA WÓJTA GMINY CZARNOŻYŁY

w sprawie przyjmowania skarg i wniosków
artykuł nr 2

Rejestr skarg i wniosków

Na podstawie §21 ust.1 pkt 2), ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319) urząd prowadzi rejestr skarg i wniosków.

DO ZADAŃ ODDZIAŁU KONTROLI I SKARG NALEŻY:
  1. sporządzanie zbiorczych projektów planów kontroli realizowanych przez służby kontrolne Urzędu,
  2. wykonywanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających i doraźnych w komórkach organizacyjnych Urzędu i w jednostkach organizacyjnych miasta,
  3. przeprowadzanie kontroli doraźnych u osób fizycznych i podmiotów zewnętrznych nie wymienionych w pkt 2 - na podstawie uprawnień wynikających ze stosownych przepisów prawa,
  4. wykonywanie kontroli wewnętrznej w Wydziale,
  5. prowadzenie kontroli w sprawach indywidualnych zleconych przez Wójta, członków Zarządu,
  6. sporządzanie informacji o wynikach kontroli dla zarządzającego kontrolę,
  7. przygotowywanie projektów wystąpień pokontrolnych i kontrola ich realizacji,
  8. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji z kontroli przeprowadzanych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych miasta przez zewnętrzne organy kontroli,
  9. sporządzanie sprawozdań zbiorczych z wykonania planów kontroli, o których mowa w pkt 1,
  10. przyjmowanie interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków oraz udzielanie informacji i poradnictwa w tym przedmiocie,
  11. organizowanie przyjęć interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Prezydenta, wiceprezydentów i członków Zarządu,
  12. prowadzenie ewidencji skarg i wniosków,
  13. sporządzanie okresowych informacji i analiz oraz rocznych sprawozdań z realizacji skarg i wniosków wpływających do Urzędu,
  14. kontrola i nadzór nad załatwianiem skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Urzędu i jednostki organizacyjne miasta,
  15. obsługa punktu informacyjnego Urzędu.

PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SKARG I WNIOSKÓW
Sprawa załatwiana jest na podstawie telefonicznych, osobistych i pisemnych zgłoszeń od ludności.
Szczegółowych informacji udziela:
Sekretariat Urzędu.