główna zawartość
artykuł nr 1

Struktura organizacyjna Urzędu Gminy w Czarnożyłach

1. Strukturę Urzędu tworzą referaty i stanowiska jednoosobowe.

2. W strukturze organizacyjnej Urzędu wyodrębnia się:

1) referat organizacyjno-prawny,

2) referat finansowo-podatkowy,

3) referat zamówień, funduszy, gospodarki wodno-kanalizacyjnej i dróg,

4) Urząd Stanu Cywilnego.

  1. W skład Urzędu wchodzą:
    1. Stanowiska kierownicze:
  • Wójt Gminy,
  • Zastępca Wójta,
  • Sekretarz Gminy,
  • Skarbnik Gminy,
  • Kierownik referatu zamówień, funduszy, gospodarki wodno-kanalizacyjnej i dróg,
  • Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
    1. Referat organizacyjno prawny:
  • Stanowisko ds. organizacyjnych, działalności gospodarczej  oraz obrony,
  • Stanowisko ds. obywatelskich i gospodarki lokalami oraz prowadzenia akt stanu cywilnego,
  • Stanowisko ds. samorządu, promocji i obsługi archiwum.
    1. Referat finansowo-podatkowy:
  • Stanowiska ds. księgowości budżetowej i wynagrodzeń,
  • Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
  • Stanowisko ds. księgowości podatkowej,
  • Stanowisko ds. obsługi kasowej i rolnictwa,
    1. Stanowiska jednoosobowe:
  • Stanowisko ds. inwestycji i gospodarki wodnej,
  • Stanowisko ds. planowania przestrzennego, ochrony środowiska i utrzymania czystości,
  • Stanowisko ds. utrzymania dróg, ochrony przyrody i obsługi informatycznej,
  • Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami  i księgowości budżetowej,
  • Stanowisko ds. obsługi oświaty,
  • Stanowisko ds. administracyjnych i rozliczeń.
    1. Stanowiska gospodarcze, obsługi i pomocnicze:
  • Konserwator Urzędu,
  • Woźna Urzędu,
  • Konserwatorzy urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • Stanowisko pomocnicze ds. księgowo-biurowych.
  1. Obsługę prawną Urzędu i Rady prowadzi radca prawny na podstawie umowy zlecenia.

Liczbę i wymiar etatu stanowisk pracy w Urzędzie ustala Wójt w zależności od potrzeb
i zakresu realizowanych zadań.